Neplaťte víc, než musíte

Bytová družstva a SVJ

 

 

Vážení návštěvníci z řad Bytových družstev a Společenství vlastníků jednotek. Rádi bychom Vám nabídli své služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy. Naše nabídka vychází vstříc všem, kteří chtějí mít v pořádku své účetnictví a dostát všem zákonným požadavkům na vedení účetnictví. Vycházíme vstříc také všem členům družstev a vlastníkům bytů, kteří chtějí mít dobrý přehled o hospodaření svého družstva či společenství, o stavu Fondu oprav a o celkovém finančním zdraví družstva či SVJ.

Proč účetnictví?

 

Účetnictví slouží především pro řízení účetní jednotky a informování jejích členů o tom jaký je stav a pohyb majetku a jiných aktiv, závazků a jiných pasiv, nákladů, výnosů a výsledku hospodaření.

Účetní informace jsou být důležité při žádostech o úvěr na rekonstrukce domu apod.

 

Účetnictví potřebujete i při dotacích.

Účetnictví  slouží pro správné zpracování daňového přiznání.

Podle současné právní úpravy (zákon č. 563/2004 Sb., o účetnictví) je povinností SVJ i bytových družstev vést  účetnictví (dříve "podvojné účetnictví").

Pokud nejste spokojeni se současnou správou svého účetnictví, nebo pokud si nejste jisti, zda vedete účetnictví správně, pak je tato nabídka určena právě Vám. Nebojte se změnit současnou situaci, naše spolupráce pro Vás může být tím správným řešením.

Při naší práci v maximální možné míře využíváme elektronickou komunikaci. Šetříme tím Váš i náš čas. Výpisy z účtu a účetní doklady je možné zasílat naskenované, popř. poštou. Pravidelný osobní kontakt je možný v rámci Prahy, v ostatních částech republiky upřednostňujeme elektronický styk s tím, že osobní kontakt realizujeme dle dohody.

Pokud si účetnictví zpracováváte sami a nejste odborníci v oboru, nejste si jakkoli jisti správností svých postupů či máte nějaké odborné dotazy, poradíme Vám formou konzultace, revize účetních postupů nebo rekonstrukce účetnictví.

Nad našimi službami drží pravidelný dohled daňový poradce.

Jsme pojištěni z titulu odpovědnosti za škody.

Naše služby pro BD a SVJ:

 

1) zpracování účetnictví

  • zpracováváme účetnictví,
  • mzdovou agendu včetně personalistiky,
  • zaúčtování rezerv na opravu DHM
  • daňové přiznání, zpracování DPH, popřípadě dalších daní.
  • zastupování na úřadech státní správy.
  • zpracování základních vnitropodnikových předpisů pro oblast účetnictví
  • zprostředkování právního a notářského servisu

 

2) zpracování služeb

 

  • vyúčtování energií služeb,(vodné, stočné, výtah, svoz odpadu, teplo  a teplá voda)
  • stanovení a rozúčtování  měsíčních záloh,
  • v oblasti nájmu stanovíme předpisy nájemného,
  • evidenci osob a nájemních smluv,
  • rozdělení na základě pasportu bytových i nebytových prostor, 
  • upomínky neplatičům,
  • vyhotovení správy o hospodaření domu
  • kontakty na dodavatelské firmy (úklid,opravy, rekonstrukce..) 

Ceny za naše služby najdete v našem Ceníku

 

 

Vyhledávání

Kontakt

Zacheus s.r.o. Komenského 1328
Šestajovice
250 92
tel: 603 895 747, 734 600 334